Str4ndB3rg Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Skrivet 3 Januari 2010 Jag behöver tips för att göra en film. Jag tänker göra den med GTA: San Andreas. Jag hittar ingen bra handling. Vad som helst. ni får gärna skriva vad som kommer hända i handlingen och så. Citera
Rhino Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Skrivet 3 Januari 2010 (redigerat) Typ: Stunt? När du moddar? När du typ slaktar gäng? Eller, som jag har sett nån gång på Ytube, ta en tjej på gta [asså tjejerna man kan ha ^^] Och gör ett drama av det? ._. Tänkte snabbt, kanske dåliga, kanske bra :D Redigerat 3 Januari 2010 av Rhino Citera
Str4ndB3rg Skrivet 3 Januari 2010 Författare Rapport Skrivet 3 Januari 2010 (redigerat) Na.. Det ska liksom va en story ingen ''GTA:SA Stunts'' eller ''GTA:SA Mission 2'' eller nåt sånt. Exempel some denna som denna. Redigerat 3 Januari 2010 av Str4ndB3rg Citera
MysticGohan Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Skrivet 3 Januari 2010 Na.. Det ska liksom va en story ingen ''GTA:SA Stunts'' eller ''GTA:SA Mission 2'' eller nåt sånt. Exempel some denna som denna.En GTA Film Tyvärr, några nödvändiga filer saknas. Om du ville läsa ur ett ämne är det möjligt att den är flyttad eller raderad. Backa och försök igen. Citera
TiredRacoon Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Skrivet 4 Januari 2010 Kan du inte själv komma på en bra handling kan du omöjligtvist göra en bra film av det.. Citera
Str4ndB3rg Skrivet 4 Januari 2010 Författare Rapport Skrivet 4 Januari 2010 Kan du inte själv komma på en bra handling kan du omöjligtvist göra en bra film av det..Ne det kan jag inte det är därför jag frågar. Citera
TiredRacoon Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Skrivet 4 Januari 2010 Kan du inte själv komma på en bra handling kan du omöjligtvist göra en bra film av det..Ne det kan jag inte det är därför jag frågar. Läs om inlägget =) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.