Gäst Soffan Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Vilka såg det i fredags?? Jag gjorde det. Vilken bra serie det är :D Det är på 4:an nästa vecka på fredag klockan 21.00 tror jag det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Det började väl 22.25 o slutade 23.35? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Ja kanske det. Glömde bort tiden men tycker du den är bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Har redan sett den en gång.. det där är repiriser... Men missade några avsnitt så det bli kul att se dom :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 (redigerat) Jag har sett serien innan men jag tycker att den e lika bra varje gång ja ser den Redigerat 18 April 2004 av Imaginary Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Jag spelade in den delen för jag var inne på fuska.se när det gick Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 (redigerat) Jag har sett alla avsnitt i serien men jag tänker ändå se om hela serien. Men d första avsnittet tyckte jag var s*t dåligt för d hände ju nästen inget alls. Undra om man ska köpa dvd-boxen? Redigerat 18 April 2004 av Schassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Det blir mer fight sen om det är de du är ute efter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Det blir mer fight sen om det är de du är ute efter.. jo jag vet,för som jag sa i tidigare post så har jag sett hella serien men min fårga var om man kanske ska ta och köpa dvd-boxen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 jag tittade inte för jag har redan sett den skitbra serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 men bara för att man har sett den en gång så betyder d inte att man kan se den en gång till eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Jag har sett alla avsnitt i serien men jag tänker ändå se om hela serien. Men d första avsnittet tyckte jag var s*t dåligt för d hände ju nästen inget alls. Undra om man ska köpa dvd-boxen? DVD boxen är inte helt fel att ha i hyllan, väldigt bra serie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.