Undead Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Tja, är det någon som spelar Epic Duel? Här kan vi prata om det :D Om ni vill adda mig så är det bara att göra det! :D Jag heter GTFO på Epicduel. (Jag är stolt över namnet)!! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Nej, skojar du? Ett till spel av Dragon Fable skaparna. :_ Usch, det ser tråkigt ut. Som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Nej, skojar du? Ett till spel av Dragon Fable skaparna. :_ Usch, det ser tråkigt ut. Som fan.Everything for ca$h, gör nya spel hela tiden så barn kan lägga ner pengar på ''coola'' svärd. Ska testa ändå :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 har provat nu och det där är inget jag skulle rekommendera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Ja tycker de nt va så dåligt. Men hatar såna spel som dom skaparna av DF gör.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 5 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Ja tycker de nt va så dåligt. Men hatar såna spel som dom skaparna av DF gör.. Det gör jag också. Men är så stolt över mitt namn. Hade aldrig tänkt jag skulle få ett så bra namn i ett KÄNT spel ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Ja tycker de nt va så dåligt. Men hatar såna spel som dom skaparna av DF gör.. Det gör jag också. Men är så stolt över mitt namn. Hade aldrig tänkt jag skulle få ett så bra namn i ett KÄNT spel ^^ Jävla massa skryt <_< Haha ;) Men vafan, ja bara dör ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 (redigerat) Gjorde en char, heter Lul Redigerat 5 Januari 2010 av Quatix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Gick in på hemsidan, tittade i 10 sek, insåg att det var samma sak som DF AQ MQ och alla deras spel P.S Jag har trainer (ett sårts hack) till AQ ! Jag har cheatat mig till lvl 31 med den! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 (redigerat) Har en dragon char sak i DF, eller min brorsa har det ;> Via trainer dvs. Redigerat 17 Januari 2010 av Quatix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Gick in på hemsidan, tittade i 10 sek, insåg att det var samma sak som DF AQ MQ och alla deras spel P.S Jag har trainer (ett sårts hack) till AQ ! Jag har cheatat mig till lvl 31 med den! :lol: Show me the trainer? Vad är det förresten? :s När man tar 2 vs 2 är ja med typ en level 2 och ja möter en i level 4 och 7.. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Gick in på hemsidan, tittade i 10 sek, insåg att det var samma sak som DF AQ MQ och alla deras spel P.S Jag har trainer (ett sårts hack) till AQ ! Jag har cheatat mig till lvl 31 med den! :lol: Show me the trainer? Vad är det förresten? :s När man tar 2 vs 2 är ja med typ en level 2 och ja möter en i level 4 och 7.. -.- http://lmgtfy.com/?q=AQ+trainer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.