Rhino Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Gick in på hemsidan, tittade i 10 sek, insåg att det var samma sak som DF AQ MQ och alla deras spel P.S Jag har trainer (ett sårts hack) till AQ ! Jag har cheatat mig till lvl 31 med den! :lol: Show me the trainer? Vad är det förresten? :s När man tar 2 vs 2 är ja med typ en level 2 och ja möter en i level 4 och 7.. -.- http://lmgtfy.com/?q=AQ+trainer Najs länk, pallade inte, skulle precis dra ut ;-D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Kan man köra 2 vs 2, med sin brosa? asså ja o han mot nåra andra?. som LAN TYP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Heter STFUn00b (Jävulst stålt över namnet :P ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 (redigerat) Testade spelet, den var ju sådär. Men det blir svårare efter level 10 :o Redigerat 20 Februari 2010 av Estevan137 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 20 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Heter STFUn00b (Jävulst stålt över namnet :P ) Joina min Rare namez! PM: GTFO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Heter STFUn00b (Jävulst stålt över namnet :P ) Joina min Rare namez! PM: GTFO lol STFUn00b e bara mitt användarnamn! :P fail av mig! heter Najca! prisis som överallt annars! (stolt med det också!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias99 Skrivet 1 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2012 Tja, är det någon som spelar Epic Duel? Här kan vi prata om det :D Om ni vill adda mig så är det bara att göra det! :D Jag heter GTFO på Epicduel. (Jag är stolt över namnet)!! :PJag skulle gärna vilja vara vän med dig på epic men vilken lvl är du i??Jag heter Eliascool jag kom inte på något annat namn.Har du skype??? :medieval: vi kan strida till sammans.:medieval:Vill gärna ha ett svar nu!!! Jag skulle gärna vilja vara vän med dig på epic men vilken lvl är du i??Jag heter Eliascool jag kom inte på något annat namn.Har du skype??? :medieval: vi kan strida till sammans.:medieval:Vill gärna ha ett svar nu!!!Vem HAR ANMÄLT MIG????????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 2 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2012 Jag skulle gärna vilja vara vän med dig på epic men vilken lvl är du i??Jag heter Eliascool jag kom inte på något annat namn.Har du skype??? :medieval: vi kan strida till sammans.:medieval:Vill gärna ha ett svar nu!!!Vem HAR ANMÄLT MIG?????????????????Om någon anmälde dig så är det nog för att det var ca. 2 år och Undead lär nog inte spela längre, jag spelar inte heller längre om du undrade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.