cubone Skrivet 5 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 du vet inte vilka kontakter jag har... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Du är bara ännu en person med en hackad arceus, big deal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yamio Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Tycker inte heller att det är en särskild stor grej, men måste påpeka en VIKTIG sak! x3 Jag vet inte hur det är på ditt spel Euphoria men på mitt spel kan man gå till Pokémon center hur många gånger som helst och ladda om sina pokémon utan att viruset försvinner. Det är bara första gången de upptäcker att du har fått det som de påpekar det. Jag tränar alla mina pokémon just nu och sprider viruset emellan dom och går ändå som vanligt till pokémoncentret x3 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 (redigerat) du vet inte vilka kontakter jag har...roflmao :rolleyes: Redigerat 6 Januari 2010 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Då är det väl bara första gången. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Jag kommer ihåg första gången jag fick Pokérus, och den gången fick jag veta det när jag helade mina Pokémon... Efteråt spred jag det till en Starly, som ligger i PCn nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Kan vara så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg