RySSEN Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 SteelSeries 4H ska du lätt köpa. Om du vill ha bra kvalite både i hörlurarna och i micken så skaffa lätt Steelseries 4H. Har du testat dom andra? Köp Gamecom´s. Frågan är; Har du testat SteelSeries 4H? Har du någon aning överhuvudtaget om vad som räknas som "kvalité"? Ja, Jag har testat båda och tycker att Gamecom´s är skönare och klart bättre ljud. Bättre ljud?Då har du inte testat Steelseries 4H. Ljudet i 4H är ju så jävla mäktigt, Att spela spel med 4H är som en dröm, du hör precis allting. Jag har även använt 4H som högtalare då jag har tatt fullvolym och lagt dem på bordet. Det låter asmycket, Och dem har inte gått ipaj eller något. Har du testat Gamecom´s då?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 SteelSeries 4H ska du lätt köpa. Om du vill ha bra kvalite både i hörlurarna och i micken så skaffa lätt Steelseries 4H. Har du testat dom andra? Köp Gamecom´s. Frågan är; Har du testat SteelSeries 4H? Har du någon aning överhuvudtaget om vad som räknas som "kvalité"? Ja, Jag har testat båda och tycker att Gamecom´s är skönare och klart bättre ljud. Bättre ljud? Då har du inte testat Steelseries 4H. Ljudet i 4H är ju så jävla mäktigt, Att spela spel med 4H är som en dröm, du hör precis allting. Jag har även använt 4H som högtalare då jag har tatt fullvolym och lagt dem på bordet. Det låter asmycket, Och dem har inte gått ipaj eller något. Har du testat Gamecom´s då?. Nej, Har jag sagt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 SteelSeries 4H ska du lätt köpa. Om du vill ha bra kvalite både i hörlurarna och i micken så skaffa lätt Steelseries 4H. Har du testat dom andra? Köp Gamecom´s. Frågan är; Har du testat SteelSeries 4H? Har du någon aning överhuvudtaget om vad som räknas som "kvalité"? Ja, Jag har testat båda och tycker att Gamecom´s är skönare och klart bättre ljud. Bättre ljud? Då har du inte testat Steelseries 4H. Ljudet i 4H är ju så jävla mäktigt, Att spela spel med 4H är som en dröm, du hör precis allting. Jag har även använt 4H som högtalare då jag har tatt fullvolym och lagt dem på bordet. Det låter asmycket, Och dem har inte gått ipaj eller något. Har du testat Gamecom´s då?. Nej, Har jag sagt det? Ne då kan du inte säga att Steelseries 4H har bättre ljud och allt vad du nu snackar om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 4H är rekommednerat Likaså Siberia. Mjo, Men siberia är ju jävlans dyrt också :) Typ 100 mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.