Gäst TeuKzeR Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 (redigerat) Vet inte om det e rätt kategori... men... men.. Jag undrar bara "hur gör man en RIKTIGT nice bild? Jag ska asså typ ha den som välkommst skärm på min server på cs... Undrar också hur man lägger en bild på en annan så det blir snyggt jag vet hur man gör den till brush och så men.. inte hur man gör den så det blir riktigt nice overlay... Redigerat 4 Januari 2010 av TeuKzeR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Man trixar i photoshop :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 (redigerat) Du trycker på Select -> "Make this picture really awesome" knappen. Nej, men du får kolla guider på nätet, för t.ex Photoshop eller GIMP, som är gratis. Lär du dig kunskaperna i de programmen så ska du nog kunna göra en grym bild. Redigerat 5 Januari 2010 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.