*Sundolang* Skrivet 18 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 (redigerat) :D Redigerat 19 April 2004 av *Sundolang* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Ända inlägget istället för att skriva två på rad!!!! :angry: Och sluta skriva att du vill byta ditt spel i den här tråden!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goth Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 (redigerat) Kolla der vad jag hitta man kan få fast inte som gubbe män i pokeboll och sånt tex monn kolla!!!!!!!!!!! gå in bara på http://ssbm.detstar.com/aimicons/ Redigerat 18 April 2004 av Windwaker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Zelda_Majoras_Mask_ Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Så här får man handen klara andventure på very hard med kirby.vad är pal version. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goth Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 Så här får man handen klara andventure på very hard med kirby.vad är pal version. Man kan inte fåt det på pal version tror jag i alla fall Pal varsion är tup japanska version är inte pal version det är oika Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goth Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 Kan man verkligen få sonic på japanska versionen eller jag vill höra 0013 lite vad sonic har för attacker alla siger att han har sonic och talis jag vill höra vad han siger 0013 vad har sonic för attacker? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 På JAP-AME(Alltså Jpanaska och Amerikanska) DX Alltså. OK. B+<,>=Spin attack B+^=Homig Attack B+v=Bounce attack B kommer jag inte ihåg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 Hej jag undrar hur man får handen? :( Jag har klarat Master hand och Crazy hand . B) PÅ Normal. :) På Classic! :D Du tror på mycke du...http://www.btinternet.com/~jonathanwhiteley/sonic_ssbm.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goth Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 (DK64 @ 20/04-2004 15:45:16) Hej jag undrar hur man får handen? :( Jag har klarat Master hand och Crazy hand . B) PÅ Normal. :) På Classic! :D Du tror på mycke du...http://www.btinternet.com/~jonathanwhiteley/sonic_ssbm.jpg Den der bilden på sonic är vell bara fejk det ser ut som det är klipt från gamboy typ eller nintendo 8_bitars elelr nåt sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 SEGA Mega Drive faktiskt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*Sundolang* Skrivet 20 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 :D :D Coolt! :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg