Crazy_Geting Skrivet 1 November 2003 Rapport Skrivet 1 November 2003 kan nån nått som gör att en dator blir snabbare å sånt.. ja kan typ bara köra worms å såna grejer.. de e inte så kul... den är en 98 tror ja eller om de e 99 elle 00 ja vet inte.. hur som helst kan nån hur man får den bättre.. :?: :( :shock: Citera
Master X Skrivet 1 November 2003 Rapport Skrivet 1 November 2003 Du borde kanske köpa nya grejer? som grafikkort kanske en hårddisk men ja vet inte riktigt hur man fixar en dålig dator (den kanske inte är dålig igenligen) jag är knappast en "PC-Uppgrader" (wow den va ju bra!) jag köper Aldrig nya saker. jag har en W98 som saknar en .DLL fil så jag kan inte koppla upp mig till nätet! :cry: :cry: :cry: Jä**a Sk*t Dator! även fast jag kanske byter ämne lite mycke nu- men tror du att d finns en sida me dll filer till spel o sånt? isf svara gärna! :roll: och d där me datorn kan jag nog inte hjälpa dig me... sorry... :( Citera
Gäst Skrivet 1 November 2003 Rapport Skrivet 1 November 2003 Om du inte kan vara inne på nätet hur kunde du då skriva inlägget? Citera
gissa92 Skrivet 1 November 2003 Rapport Skrivet 1 November 2003 Om du inte kan vara inne på nätet hur kunde du då skriva inlägget? hålle me Citera
Crazy_Geting Skrivet 2 November 2003 Författare Rapport Skrivet 2 November 2003 asså vi har en annan dator men den ena är min dator.... Citera
Gäst Skrivet 2 November 2003 Rapport Skrivet 2 November 2003 Okej nu förstår jag! Kanske behöver köpa nya saker till den! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.