iCUbe Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 (redigerat) Hej, Har börjat spela med en lock och behöver en spec. Någon som kan fixa en ? :) Det ska va destruction Redigerat 5 Januari 2010 av SaaiN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 (redigerat) Google>Warlock spec>POW OMG A LOTS OF LINKS WITH SPECS! OOOO: Ska du levla den första? Alltså ska du ha en spec för leveling? Redigerat 5 Januari 2010 av zitroz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 5 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Google>Warlock spec>POW OMG A LOTS OF LINKS WITH SPECS! OOOO: Ska du levla den första? Alltså ska du ha en spec för leveling? Ja, ska ha en spec för lvling. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Då så föredrar jag att du kör Demo eller affli (runt level 30) för demo får du mycket Demon boost av och du kommer leva längre, affliction är skönt när du får Siphon life på 30 så du får tillbaka liv från skadan du gör med corruption. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 6 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Då så föredrar jag att du kör Demo eller affli (runt level 30) för demo får du mycket Demon boost av och du kommer leva längre, affliction är skönt när du får Siphon life på 30 så du får tillbaka liv från skadan du gör med corruption. Skulle du kunna linka en Demo elr affli spec då ? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Affliction Måste inte vara exakt så Demonolgy Sen finns det SL/FG Tänk på att de här är bara så jag skulle göra dom om jag levla en warlock igen, tror andra kan ha andra åsikter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 6 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Tack :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkisen Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Tack :) Säg tilll när du har lvlat 80 ;: så kan jag linka min Talent :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 22 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Tack :) Säg tilll när du har lvlat 80 ;: så kan jag linka min Talent :) Kan inte min lillebror tog bort den :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkisen Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Tack :) Säg tilll när du har lvlat 80 ;: så kan jag linka min Talent :) Kan inte min lillebror tog bort den :o varför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackie Skrivet 14 April 2010 Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 Då så föredrar jag att du kör Demo eller affli (runt level 30) för demo får du mycket Demon boost av och du kommer leva längre, affliction är skönt när du får Siphon life på 30 så du får tillbaka liv från skadan du gör med corruption. Skulle du kunna linka en Demo elr affli spec då ? :) Finns ingen direkt anledning att lägga något i affli som demo speccad lock. http://www.wowhead.com/talent#IZ0GshkAoicsguioE00V (lvling specc) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 14 April 2010 Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 Då så föredrar jag att du kör Demo eller affli (runt level 30) för demo får du mycket Demon boost av och du kommer leva längre, affliction är skönt när du får Siphon life på 30 så du får tillbaka liv från skadan du gör med corruption. Skulle du kunna linka en Demo elr affli spec då ? :) Finns ingen direkt anledning att lägga något i affli som demo speccad lock. http://www.wowhead.com/talent#IZ0GshkAoicsguioE00V (lvling specc) För det första handlade det om levling spec.För det andra så sa ingen nått om att blanda. För det tredje så är tråden gammal och han behöver ingen hjälp längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg