loopen Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 (redigerat) Hej! Det här ett ställe där man snackar om att köra match, byta m.m. Det var väl det ända... Redigerat 16 Februari 2010 av loopen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Kan vi få veta något om själva reglerna och inte bara turneringsträdet? DD: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pixel Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 (redigerat) Jag är med. min FC: 4683 4787 5839 Vilken plats får jag? Redigerat 7 Januari 2010 av pixel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Jag är på. 4854 4037 3059 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 7 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 (redigerat) pixel: Spelare 2 grupp 1 Euphoria: Spelare 3 grupp 1 EDIT: Jag behöver 16 pers så ni får skynda på att anmäla er... Redigerat 7 Januari 2010 av loopen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Någon som vågar? Förresten inte för att det spelar någon roll men vinner man nåt pris? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 (redigerat) Count me in!! Men jag har några frågor 1:är det några regler för pokémonen man får ha?? 2:Hur många pokemon får man ha?? 3: får man byta pokemon efter varje strid?? 4:åker man ut efter en förlust?? 5: ---------------------------- 6:----------------------------- 7:får man ha ubers?? 8:----------------------------- 9: Tid och Datum för striderna? 10:kör alla sina strider samtidigt eller väntar man på tills de andra är färdiga?? 11:Hur vet du om att andra vinner om inte du är med i deras strid/grupp, de kanske säger att de vann fast de förlorade, har du något system för det?? 12: ska man lägga till ALLA FC`s som friends? Det blir ju 15 stycken som man måste knappa in... FC=3094 7112 4417 Redigerat 9 Januari 2010 av Erram Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 8 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 (redigerat) 1. Nej, inga speciella regler för pokemonen. Alltså, de får vara hackade 2. Det är väl 3 var på dubbelstrid 3. Ja, man får byta efter strid 4. Ja, man åker ut i en förlust 5. -------------------------------- 6. -------------------- 7. Ja, man får ha übers 8. -------------------------- 9. När alla har 16 pers har anmält sig så kör vi 10. Väntar på att alla är färdiga 11. Det har jag inte tänkt på, men en som kör kan väl filma striden och visa för mig 12. Jag lägger till alla, men ni lägger bara till den andra i ditt team och dom som ni möter Första gruppen kan ju köra idag. Då kan jag se vilka som vinner Svar till Euphoria: Ja, man kan väl få ett pris... Det kan du få bestämma(Pma mig). Redigerat 9 Januari 2010 av loopen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 När ska vi köra striden då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 8 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 (redigerat) Ja, det var ju det... Men kanske 19.00(ifall alla är online) vi får göra en liten Pm konversion Redigerat 8 Januari 2010 av loopen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Så nu är jag och Euphoria i samma lag i hela turneringen nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 8 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg