JosJuice Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Skicklighet är fortfarande det man kommer längst med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Finns inget som heter tur här. Är man en bra spelare kan man spela med vilka pokémon som helst, allt handlar om att ha en strategi och taktik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 (redigerat) Det är därför jag kommer vinna över dig :evil: Och om man använder Sheer Cold eller Fissure osv S å är det tur om man träffar eller inte, inte skicklighet B) Redigerat 9 Januari 2010 av Erram Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 9 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Hur mycket FM får jag om jag vinner allt?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Då kommer du bara åka ut först av alla. Tänk på ditt beslut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Det är omöjligt för mig att åka ut först av alla. Vi kör den andra matchen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 9 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Första matchen blir imorrn. Jag har glömt mitt ds hemma hos en kompis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Okej, men varför svarar du inte på mina PM? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 9 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 (redigerat) Du har valt att vara onåbar Redigerat 9 Januari 2010 av loopen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Det där är störande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Hur ändrar man det då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 9 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 (redigerat) Här: Redigerat 9 Januari 2010 av loopen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg