Erram Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Testa nu ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Vilken tid börjar matchen? Men vad irriterande om man får använda ubers. Borde det inte vara en gräns på MAX 1 uber? En annan fråga, vill någon filma matcherna? ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 (redigerat) Vilken tid börjar matchen? Men vad irriterande om man får använda ubers. Borde det inte vara en gräns på MAX 1 uber? En annan fråga, vill någon filma matcherna? ^_^ Jag har inte tillgång att filma :( Men jag tror att vi 2 är ärliga, eller? lolJo jag tycker också max en Uber, eller ännu bättre, Max 1 legendarisk per Match, Eller vad tycker du? Redigerat 9 Januari 2010 av Erram Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 9 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 (redigerat) Jepp, tror er Max en über Redigerat 9 Januari 2010 av loopen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Men legendariska då? Vad tycker du Euphoria??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 9 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Max en über Max en legendarisk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Bra, så att man inte kommer med en Mewtwo, Arceus och Rayquaza i level 100 med maxade EV ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Sleep Clause? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 9 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Vad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Sleep Clause? Menar du att vi ska stänga av de reglerna eller ha på dem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Handlar inte om det, vore kul om vi filmade och la upp videon på youtube som ett minne från turneringen. Ja visst men jag vill helst veta om min motståndare ska ha en uber eller legendarisk fast man inte behöver berätta vem det är. SleepCause; Ha som regel att inte söva ner mer än en pokémon i taget. Annars blir det bara orättvisst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Vi kan göra så, men då är det du som får filma ;) Ska vi köra singel eller dubbelstrid?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg