Euphoria Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Hade jag gärna gjort men videokameran saknar batteriladdare. Helst Single Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 9 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Och ingen har webcam? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Inte jag iallafall =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Tyvärr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 9 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 (redigerat) Jag tror er endå När jag möter pixel så kan jag filma och lägga upp på youtube Redigerat 9 Januari 2010 av loopen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Bra, du kan göra en ''historia'' som du kan lägga upp ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Låter bra. Vilken tid blir det imorgon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 9 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 (redigerat) Bra, du kan göra en ''historia'' som du kan lägga upp ^^ Menar du att jag ska klippa ihop alla striderna och göra en 'film'? Isånafall kommer den att vara mer än 30 minuter... Redigerat 9 Januari 2010 av loopen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Filma bara separata strider och speeda upp x2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 10 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Separata? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Och ingen har webcam?Jag har.Kan se om jag får den och funka... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 10 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Jag menade av Erram och Euphoria. Men ska du vara med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg