Euphoria Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Helst utan ubers och legendariska överhuvudtaget. Det blir mycket roligare på det viset, men det är helt upp till dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Visst, vi kör på det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 vad e ubers för nåt?????? Och hur många pokemonar ska man använda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 (redigerat) Det är som tex Deoxys, Arceus, Mewtwo osv som är bannade från Battle Tower. Vanliga pokémon kan också vara ''ubers'' Tex Wobbufett för den kan OHKO vilken pokemon som helst om han håller i focus band. 6 st Redigerat 10 Januari 2010 av Erram Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Övernaturligt starka pokémon kallas för ubers. Sen är det skillnad mellan Uber och Legendarer, till exempel Entei är en legendar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 10 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 (redigerat) Jag vet inte vem jag möter.Du möter FreduboyEDIT: pixel gedde upp pga jag var inte hemma och mötte han^^ Vem vann hos Erram och Euphoria? Redigerat 10 Januari 2010 av loopen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Jag vet inte vem jag möter.Du möter FreduboyEDIT: pixel gedde upp pga jag var inte hemma och mötte han^^ Vem vann hos Erram och Euphoria? Vi har inte kört vår match än, men antagligen imorron efter skolan :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Ja om du inte vågar ta det nu :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 får man ha en uber OCH en legendarisk eller en Uber elller en leg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Nej, bara en per match. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Turneringen börjar spåra ut, ska vi avsluta vår bit Err? ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 12 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Turneringen börjar spåra ut, ska vi avsluta vår bit Err? ^_^Nämen, jag som jobbat så hårt :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg