Kirlia Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Jag kan inte besegra Dialga i Pokémon Explores Of The Sky :pinch: Finns det något fusk eller så för att gå upp i level eller bli starkare! Skulle bli väldigt glad om någon kunde hjälpa mig med det :wub: Snälla hjälp mig, jag har försökt flera gånger men bara misslyckats... // Kirlia :kung: Tack i förhand :thanks: Sorry stavfel :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Det enda du kan göra är att fly och sen träna tills du blir starkare. Fel forum, flyttas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yamio Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Varje gång du förlorar så måste du gå om grottan, eller hur? x3 Träna bara så mycket du kan där och försök att levla och hitta bra grejer x3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rotom Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 Vilka pokemon och attacker har du ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 Alla frågar typ vilka pokémon och attacker man har XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg