Yribrallan Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Vet inte vart denna fråga ska ligga men iaf ;P Hej jag har The sims 3-Destination världen, och jag har letat överallt efter vart man kan köpa dom såkallade "sparringsdockorna" och "brädknäckarbrädorna" (om det nu heter så jag vet inte), har kollat i alla butiker i kina och egypten men inte frankrike. Men dom borde ju finnas i kina? Någon snäll människa som kan berätta i precis vilken butik eller precis vart dom finns att köpa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Fel forum, flyttas... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Hatar sånna som reggar sej bara för att fråga en sak, Btw, min polare sa idag oom liknande problem.. Men han sa dåå att dom inte fanns? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snyggingen Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Om dom inte finns, så kanske du måste bygga upp färdigheten Kampsport eller så får du kolla sista butiken i Kina som ligger en våning över dom andra, eller hur det nu var. Jag kan iaf köpa dom o.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
myran123 Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 Vet inte vart denna fråga ska ligga men iaf ;P Hej jag har The sims 3-Destination världen, och jag har letat överallt efter vart man kan köpa dom såkallade "sparringsdockorna" och "brädknäckarbrädorna" (om det nu heter så jag vet inte), har kollat i alla butiker i kina och egypten men inte frankrike. Men dom borde ju finnas i kina? Någon snäll människa som kan berätta i precis vilken butik eller precis vart dom finns att köpa? För att köpa alla saker måste du först öppna fuskkonsolen. sedan skriver du in "testingcheatsEnabled true" utan citattecken ;) 'sedan skriver du in koden : Buydebug on Då kommer det att finnas ett frågetecken bland alla kategorierna som du ska klicka på. Där kommer alla "saker i spelet" upp!! B) :kung: :ng: :ng: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magman Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 the sims suger!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrPannkaka Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 en SparingsDocka hitar du hos divisephandlaren i kina. en NektarMakare hitar du hos nektargården i frankrike. en Kamera hitar du hos diviserhandlaren i egypten. ____________________________________________ :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onin98 Skrivet 18 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2011 hej! jag hittade heller inte sparrningsdockorna och så, så jag vet att det är svårt men om du gör som jag skriver så går det nog bra: 1,åk till kina. 2,gå till affärerna. 3,gå upp en extra våning. 4,gå in i den högre affären och klicka på "köp föremål". där hittar du sparrningsdockan, brädknäckaren, duch på burk, torkad mat och annat kul. :lol: :D :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg