Hoppa till innehåll

The Sims 3 Destination Världen.


Yribrallan
 Dela

Rekommendera inlägg

Vet inte vart denna fråga ska ligga men iaf ;P

 

Hej jag har The sims 3-Destination världen, och jag har letat överallt efter vart man kan köpa dom såkallade "sparringsdockorna" och "brädknäckarbrädorna" (om det nu heter så jag vet inte), har kollat i alla butiker i kina och egypten men inte frankrike. Men dom borde ju finnas i kina?

Någon snäll människa som kan berätta i precis vilken butik eller precis vart dom finns att köpa?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Vet inte vart denna fråga ska ligga men iaf ;P

 

Hej jag har The sims 3-Destination världen, och jag har letat överallt efter vart man kan köpa dom såkallade "sparringsdockorna" och "brädknäckarbrädorna" (om det nu heter så jag vet inte), har kollat i alla butiker i kina och egypten men inte frankrike. Men dom borde ju finnas i kina?

Någon snäll människa som kan berätta i precis vilken butik eller precis vart dom finns att köpa?

 

 

För att köpa alla saker måste du först öppna fuskkonsolen. sedan skriver du in "testingcheatsEnabled true"

 

utan citattecken ;)

 

'sedan skriver du in koden : Buydebug on

 

Då kommer det att finnas ett frågetecken bland alla kategorierna som du ska klicka på.

 

Där kommer alla "saker i spelet" upp!! B)

 

:kung:

 

:ng: :ng:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
  • 1 år senare...

hej! jag hittade heller inte sparrningsdockorna och så, så jag vet att det är svårt men om du gör som jag skriver så går det nog bra: 1,åk till kina. 2,gå till affärerna. 3,gå upp en extra våning. 4,gå in i den högre affären och klicka på "köp föremål".

där hittar du sparrningsdockan, brädknäckaren, duch på burk, torkad mat och annat kul. :lol: :D :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...