Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

jag: energy ball, body slam, wideslash, aromatherapy

partner: qick attack, bite, force plam, poison jab

Är det okej om jag skriver den imorgon om jag har tid? För jag är nämligen skittrött och kan inte tänka klart...

Skrivet (redigerat)

Först ska du försöka med Energy Ball från startpositionen. Nu kommer alla Sableye och Dusknoir att komma ett steg närmare. Nu ska du byta plats med din partner så att du står där din partner stod och tvärtom. Nu kommer det vara Riolu mot Dusknoir men oroa dig inte, Fighting pokémon är starka mot Dark. 3 sableye kommer att stå till vänster om dig snett uppåt och snett neråt. Använd wideslash så att du träffar alla av dem. Så fort du har besegrat de 3 så går du snett upp så att både du och din partner möter Dusknoir. Se till att Grovyle och du/din partner har fullt Hp, ge dem ett oran berry eller 2. Nu ska du attackera Dusknoir, kasta ett sleep seed eller ett stun seed på honom. Fortsätt så och du klarar det snart :medieval: Glöm inte att ha med ett par Reviver seed också. Innan du kommer in till Dusknoir så ska du stänga av alla attacker på Riolu FÖRUTOM Force Palm. Fighting är ju super effektivt mot Dark pokemon och det bästa är ju om Riolu bara använder Force Palm B)

Redigerat av Erram
  • Skapa ny...