Klockrena Bellan Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Jag har tappat bort koden till att kunna installera mitt the sims double delux på nytt. :( Skulle någon kunna vara snäll och skriva sin kod till mig satt jag kan installera?? Skulle vara jätte snällt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Skicka ett meddelande till EA. Sen tror jag du ska skicka skivan/fodralet dit. Vet inte riktigt. Kolla i manualen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klockrena Bellan Skrivet 8 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Skicka ett meddelande till EA. Sen tror jag du ska skicka skivan/fodralet dit. Vet inte riktigt. Kolla i manualen. för kompicerat, finns enklare sätt :P redan hittat en seriekod på internet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 §3.7 - Allt prat om piratkopiering är strängt förbjudet. Fråga inte, hjälp inte! Detta innefattar cd-nycklar och fildelningsprogram/sajter där upphovsrättsskyddat material sprids eller finns tillgängligt. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg