Klockrena Bellan Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Skrivet 8 Januari 2010 Jag har tappat bort koden till att kunna installera mitt the sims double delux på nytt. :( Skulle någon kunna vara snäll och skriva sin kod till mig satt jag kan installera?? Skulle vara jätte snällt.
5FJSKFJSKGJES Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Skrivet 8 Januari 2010 Skicka ett meddelande till EA. Sen tror jag du ska skicka skivan/fodralet dit. Vet inte riktigt. Kolla i manualen.
Klockrena Bellan Skrivet 8 Januari 2010 Författare Rapport Skrivet 8 Januari 2010 Skicka ett meddelande till EA. Sen tror jag du ska skicka skivan/fodralet dit. Vet inte riktigt. Kolla i manualen. för kompicerat, finns enklare sätt :P redan hittat en seriekod på internet.
Boffaroffe Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Skrivet 8 Januari 2010 §3.7 - Allt prat om piratkopiering är strängt förbjudet. Fråga inte, hjälp inte! Detta innefattar cd-nycklar och fildelningsprogram/sajter där upphovsrättsskyddat material sprids eller finns tillgängligt. Låst.
Rekommendera inlägg