OpeningTitles Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Hej, Jag behöver hjälp med oot på spirit templet. Jag har befriat alla vakterna, (4) och sen har jag öppnat en liten port ( inte porten till spirit temple behöver lens of truth) Porten har ett märke som en sköld har, ( den sista skölden man får.) Och jag vet inte vad man ska göra. Ska man göra Shadow templet först eller vadå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Menar du Gerudo Valley/Fortress? Har du nyss befriat 4 snickare från Gerudo och blivit vän med dem? Porten leder den ut till öknen? Om det är så, så måste du skaffa Lens of Truth först, från brunnen. Och jag rekommenderar att du gör Shadow Temple först. Med Lens of Truth kan du hitta till Spirit Temple. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 14 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Okej, trodde man gör först en tempel och går vidare men tack för hjälpen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg