GangstaLean Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 lol, jag har fått ett spel från min kompis på ipod, hur lägger man den på ipoden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Lägger över via itunes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 8 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Ja men var ska man lägga den i itunes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 I program o___o Dubbel klicka på filen så kommer den nog dit :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 8 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Ok, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Varsågod. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 funkar det får man fråga vilket spel det är inte för att gå offtopic men jag har bara lust Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.