ImbazFuhrer Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Skrivet 8 Januari 2010 Hur använder man vapen i Tekken 6? Jag frågar p.g.a att min kompis har precis fått det, han har inte Fuska.se själv, det finns heller inga fusk angående detta. Citera
Torcida Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Skrivet 8 Januari 2010 du kan typ testa med att klara mer av spelet Citera
ImbazFuhrer Skrivet 8 Januari 2010 Författare Rapport Skrivet 8 Januari 2010 (redigerat) du kan typ testa med att klara mer av speletLär dig läsa tydligare, som sagt, det är inte mitt spel. :_ Redigerat 8 Januari 2010 av ZaaalZaa Citera
Torcida Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Skrivet 8 Januari 2010 du kan typ testa med att klara mer av speletLär dig läsa tydligare, som sagt, det är inte mitt spel. :_ säg det till din kompis Citera
Gäst Adam10 Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Skrivet 15 Januari 2010 funkar tipset som carloking1 gav dig Citera
Gäst DarkLight Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Skrivet 15 Januari 2010 @ Carloking1: Varför skriver du i tråden om du inte har något syfte till det? @ Trådskaparen: , sökte på "How to use weapons on Tekken 6" och så kom det fram. Citera
Sidney Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Skrivet 16 Januari 2010 @ Carloking1: Varför skriver du i tråden om du inte har något syfte till det? Han har visst ett syfte till att skriva i tråden. Han försökte hjälpa trådskaparen. Citera
Gäst DarkLight Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Skrivet 16 Januari 2010 @ Carloking1: Varför skriver du i tråden om du inte har något syfte till det? Han har visst ett syfte till att skriva i tråden. Han försökte hjälpa trådskaparen. Det är ju bra? Så om man klarar mer av spelet får man använda vapen? Låter logiskt... Citera
Sidney Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Skrivet 16 Januari 2010 @ Carloking1: Varför skriver du i tråden om du inte har något syfte till det? Han har visst ett syfte till att skriva i tråden. Han försökte hjälpa trådskaparen. Det är ju bra? Så om man klarar mer av spelet får man använda vapen? Låter logiskt... Faktiskt. Man brukar låsa upp saker ju längre in i spel man kommer. Citera
Gäst Adam10 Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Skrivet 20 Januari 2010 @ Carloking1: Varför skriver du i tråden om du inte har något syfte till det? Han har visst ett syfte till att skriva i tråden. Han försökte hjälpa trådskaparen. Det är ju bra? Så om man klarar mer av spelet får man använda vapen? Låter logiskt... Faktiskt. Man brukar låsa upp saker ju längre in i spel man kommer. Exakt Citera
ImbazFuhrer Skrivet 20 Januari 2010 Författare Rapport Skrivet 20 Januari 2010 Kanske inte så nödvändigt att skriva här nu... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.