snyggingen Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Ja, jag har kört fast i mitten av spelet(efter 60 %) när man ska ge en "Curry Dish" till Dr.Feelgood. :huh: Sen måste jag hitta en metal pole till Mr. Butcher för att fixa hans eld och det som behövs till Suzy McDress flaggstång eller vad det nu är. Någon som vet hur jag ska göra? Kram! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 (redigerat) Här Redigerat 8 Januari 2010 av Prototype Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 (redigerat) Fel forum, flyttas. Folk kommer hit för att få hjälp Prototype, annars kan de kolla i en gamefaqs själva. Redigerat 8 Januari 2010 av Draghon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Har inte hört talas om en enda som har det här spelet, så chansen är rätt stor att gamefaq är hans enda chans att någonsin komma vidare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Har inte hört talas om en enda som har det här spelet, så chansen är rätt stor att gamefaq är hans enda chans att någonsin komma vidare hennes* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mathiiiilda Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 (redigerat) Ja, jag har kört fast i mitten av spelet(efter 60 %) när man ska ge en "Curry Dish" till Dr.Feelgood. :huh: Sen måste jag hitta en metal pole till Mr. Butcher för att fixa hans eld och det som behövs till Suzy McDress flaggstång eller vad det nu är. Någon som vet hur jag ska göra? Kram! :) Du kanske blir lite besviken eftersom jag inte har nått exakt svar men jag undrar om du vet vart man hittar hammaren och kniven, eller kofoten, ps. jag om du vill göra/hitta curry dishen så, när man klickar på "offeer help" typ så kollar man på prat-bubblan så sen man vilke frukter man behöver. hoppas det hhjälper lite iallafall och att du kan svara/hjälpa mig med min fråga:) Hejdå :lol: Redigerat 23 Januari 2010 av Mathiiiilda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mathiiiilda Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 (redigerat) så du vet "svara" jag på din fråga, eller asså inte svara kanske, mera hjälpte:P men iallafall tror jag man behöver cocosnöt och nån slags äggpanta:P men om du har lust så kika lite på mitt svar för jag skulle behöva ha lite hjälp:) tack (asså den som e över denhära xD ) Redigerat 23 Januari 2010 av Mathiiiilda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mathiiiilda Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Ja, jag har kört fast i mitten av spelet(efter 60 %) när man ska ge en "Curry Dish" till Dr.Feelgood. :huh: Sen måste jag hitta en metal pole till Mr. Butcher för att fixa hans eld och det som behövs till Suzy McDress flaggstång eller vad det nu är. Någon som vet hur jag ska göra? Kram! :) jag har ett svar till dig nu=) kofoten finns i djungeln men för att komma dit ska du ha kanoten. för att få kanoten så måste du fixa hammaren först, såhär: gå till Dr.Feelgood (Stavning?) och köper "hammerhandel" typ en träbit, sen går du och tillvärkar hammaren. obs man måste byugga på kanoten 3 ggr. innan den funkar. sen när du hittat kofoten så kan du gå och laga eldstaden å då kan du typ handla curry dishen´s recept som du sedan tillvärkar i din egna eldstad, du kommer få en gryta som du ska sätta på din eld. hoppas det hjälpte=) om du vill ha mera hjälp så fråga bara för jag har nästran klarat hela spelet. jag har kommit "hem" men jag har inte fått "alla" samlings saker, men alla verktyg har jag så fråga om du vill ha hjälp med dom så svarar jag ;) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg