Hoppa till innehåll

Ezi (wc3)


JAyBee
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej, är det någon mer än mig som lirar Eras Zombie Invasion på WC3?

Skulle vara kul om någon kunde hosta .84 eller S 0.2 (jag har gjort S 0.2 :student:) (ni kan hitta på epicwar.com) för min brandvägg hindrar mig (:angry:).

Själv kan jag väldigt mycket om att vara Egypten i .84 och att vara Osmanska Riket (också kallat "Turkiet" eller "Bysantiska Riket", dock så ändrade jag till Osmanska Riket (en: Ottoman Enpire) för att det var stort och långlivat rike, har också gjort nya events baserade på deras erövringar). Dock så rekommenderar jag .84, tills jag löst en "liten" bugg där människor kan få zombiesar...

Tillbaka till ämnet, här diskuterar och pratar vi om Eras Zombie Invasion (EZI), Rapids Zombie Invasion (RZI), Erand Eras Zombie Invasion (EEZI) och Medieval Zombie Invasion (MZI). (Och fler om det finns fler spel baserade på samma sak).

 

Ni kan till exempel berätta vilka som är era favoritländer, speltaktiker och bara prata om det.

 

En kort guide för Egypten i .84:

 

SAKER ATT KOMMA IHÅG!:

Bygg ej Squad och Militias.

Försvara inte ditt land med soldater, det ända du skall använda soldater till (innan du forskat en rejäl bit) är att ha ranged soldater och siege weapons BAKOM murarna medans workers (peasants) auto-reparerar den.

 

Låt oss börja!

 

Börja med att gå upp med trupperna till Turkiet, stationera 3 Egyptian Fire Archers vid 2 av Turkiets murar, och 1 Egyptian Fire Archer samt 1 Ballista vid Turkiets andra två murar.

Uppgradera inkomsten, och skicka hjälten till Grekland. Försök uppgradera honom en gång innan det blir rebell-event i Grekland.

När dina inkomstkällor är nästan fullt uppgradera bygg ett fält med 6X4 Foundations, och uppgradera ena halvan till Lumber Mills, andra till Markets.

Uppgradera dem och bygg fler såna fält när du behöver.

OBSERVERA! BYGG DEM I MEDELÖSTERN!

Forska lite när du behöver.

När zombiesarna håller på att komma in i Turkiet bygg en Town där bilden visar och uppgradera masonry så högt som möjligt, samt bygg workers (peasants) och sätt dem på auto repair.

http://s3.postimage.org/1lZ4Si-6e92a709e239adacf8c8b6fd41adedb6.jpg

När zombiesarna får level 3 bygg towns mellan Medelöstern och Afrika.

OBSERVERA! Ha den utstickande sidan mot Medelöstern, annars får det plats fler zombiesar att attackera än det får plats workers (peasants) att reparera.

 

Good luck! (Or shall i say ... look...?)

Redigerat av JAyBee
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aldrig hört talas om gamet faktiskt

 

Stäng av brandväggen då?

Jag har försökt stänga av brandväggen, lägga till brandväggen, lägga till undantag i routern och ansluta datorn direkt till internet.

Jag har gjort som flera sagt och gjort flera guider, kort sagt - omöjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...