Nacke3000 Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Jag har det! Jag tycker att det är väldigt kul. Vad tycker ni om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 Aldrig hört talas om Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 Aldrig hört talas omVar var du när wii släpptes? Det var ju en av de mest omtalade titlarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Aldrig hört talas omVar var du när wii släpptes? Det var ju en av de mest omtalade titlarna Av vad jag förstår tycker de flesta recensörer att spelet suger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 (redigerat) Aldrig hört talas om Var var du när wii släpptes? Det var ju en av de mest omtalade titlarna Av vad jag förstår tycker de flesta recensörer att spelet suger... Ja, men omtalat på grund av att det var den stora första titeln där man använde wiimoten för att kontrollera svärdet(/vapnet) Redigerat 12 Januari 2010 av Hivee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maki Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 Nae. Har dock funderat på att köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.