tja jag undrar vad min dators processor som är på 1,5 ghz är duglig till?
1,5 Ghz Processor
Beror på vad det är för typ - märke, version. Om vi gissar att du sitter på en pentium III så skulle det ju inte bli så spelande, mer en arbetsdator.
jag har för mig att det är en intel cor processor och det mest krävande spelet jag har installerat är star wars rebulic commando som kräver 2,0 ghz processor och spelet funkar hur bra som helst
glömde skriva att det är en fujitsu simens scaleo från 2003 med xp proffesional o service pack2
men vad skulle jag behöva göra för att tex kunna spela battlefield med den processorn skulle den klara det?
↗ till inläggetbattlefield
Vilket Battlefield?
Combat arms EU, Warrock, Kanske CSs ominte anat cs 1.6, Runescape (lol), Tibia(x2lol).
↗ till inläggetMin gamla 1.2GHz klarar 1942 finfint :) Med lite tur skulle jag gissa att man kan köra BF2 också på lägsta beroende på grafikkortet.
↗ till inläggetMin gamla 1.2GHz klarar 1942 finfint :) Med lite tur skulle jag gissa att man kan köra BF2 också på lägsta beroende på grafikkortet.
Battlefield vietnam borde du också kunna lira med lägsta.
WoW funkar nog på lägsta, men vad har du för grafikkort?
geforce 6600
Fixa en snabbare processor. 1,5 är för lite enligt mig
nä den duger för mig den jobbar ju över med en halv gigahertz jag kan köra spel som är på 2 gigahertz
Mina förra dator hade 1.2 ghz.
Jag kunde köra 1.7 krävande spel.
glömde skirva min dator kan driva spel från 2009 också
Fixar cs 1.6, BF1942 och liknande spel. Dock svårt att säga när vi inte vet vilket grafikkort samt RAM det är.
ndvidia geforce 6600 grafikkortet och 1,5 gb ram, usb 2.0
fujitsu scaleo t?
Lägg runt 600 på en nytt grafikkort och du kommer kunna rulla det mesta på spelbar nivå. Cpu:n har sån liten betydelse i många spel så ni anar inte...
↗ till inläggetOm datorn är så gammal så den har en 1.5ghz processor är det inte värt att uppdatera den...Lägg en tusenlapp på en nytt grafikkort och du kan rulla det mesta på max. Cpu:n har sån liten betydelse i många spel så ni anar inte...
Den har säkert ~512mb ram också.