majskolv Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 min hp har pajjat tre fyra ggr men acern har inte gjort det och det är ~samma prestanda på dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 (redigerat) Aldrig tänkt på att det kan ha varit fel på datorn och inte HP? Har haft två stycken sedan 2000 ungefär och aldrig har ingendera upplevt något typ av problem Redigerat 16 Januari 2010 av Hivee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 lämnar in denefter den har krashat 2ggr, de hittar inget fel, får en ny, krashar ca 2veckor efter 2ggr igen, lämnar in den, får en acer, funkar prima Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 Det är fortfarande värdelös statistik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 lämnar in denefter den har krashat 2ggr, de hittar inget fel, får en ny, krashar ca 2veckor efter 2ggr igen, lämnar in den, får en acer, funkar primaDu lyckades få 2 måndagsexemplar och en fungerande acer. Grattis. Alla mina vänner brukar hacka på acer för att man typ inte får öppna datorn eftersom det bryter garantin eller något sånt. Jag skulle ta HP:n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.