Gäst DarkLight Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Skrivet 11 Januari 2010 Hade tänkt att skaffa en komponent som gör att jag kan spela in från TV:N, är det en Capture Card som är rätt att ha då? Eller är det något annat jag ska ha? Citera
swagzter Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Skrivet 11 Januari 2010 Ett Dazzle capturecard har jag hört ska fungera. Citera
Trololololol Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Skrivet 11 Januari 2010 aa, hade också tänkt köpa ett! Har hört att man ska köpa premium för bästa bildkvalitet! ligger på runt 800kr! Man behöver väl bara bildkablar från konsollen till tv:n sen från tv:n till Dazzle, sen dazzle till datorn med usb?? Och man får med flera program med att spela in på datorn m.m! Citera
Gäst DarkLight Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Skrivet 11 Januari 2010 Jag kommer skaffa ett sådant här TV-kort tror jag: http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vP...markID=20-95-82 De säger att sådana är riktigt bra, man får ut bra kvalité med de också. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.