Gäst frisellus Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 hej jag söker ett online spel som man kan välja ond eller god det ska ha kanska stor betytelse på vilgen sida man väljer man ska kunna köpa nånstans att bo som man kan möplera med läskiga och finna möbler så man kan få till ett mördar hus eller ett hjälte hus man ska kunna köpa oliga rustningar så man kan se ut som en rigtikt ond krigare eller en god hjälte det är dom ända kraven jag har Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 No such thing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst frisellus Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 prata svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 prata svenska Oh god oh god! Han sa, " Det finns inget sånt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 (redigerat) den där beskrivningen tycker jag passar in på fable väldigt mycket men det är inte ett online spel. vet faktist inte om det finns nåt sånt :huh: Redigerat 13 Januari 2010 av evokia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst frisellus Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 jag vet har spelat det men där kan man inte köpa möbler till huset ska köpa fable 2 när jag får xbox 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 jag vet har spelat det men där kan man inte köpa möbler till huset ska köpa fable 2 när jag får xbox 360 Jag har hittat ett spel som uppfyller alla dina krav ^^ HeroDuels Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 (redigerat) jag vet har spelat det men där kan man inte köpa möbler till huset ska köpa fable 2 när jag får xbox 360 Jag har hittat ett spel som uppfyller alla dina krav ^^ HeroDuels lol spelade det i 1 min det sög! P.S frisellus hur gammal är du igentligen? :huh: Redigerat 16 Januari 2010 av Najca Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 jag vet har spelat det men där kan man inte köpa möbler till huset ska köpa fable 2 när jag får xbox 360 Jag har hittat ett spel som uppfyller alla dina krav ^^ HeroDuels lol spelade det i 1 min det sög! P.S frisellus hur gammal är du igentligen? :huh: Man kan inte spela ett spel i en minut och säga att det suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guldlink Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 jag vet har spelat det men där kan man inte köpa möbler till huset ska köpa fable 2 när jag får xbox 360 fable är kul jag är ond på fable jag vet har spelat det men där kan man inte köpa möbler till huset ska köpa fable 2 när jag får xbox 360 Jag har hittat ett spel som uppfyller alla dina krav ^^ HeroDuels lol spelade det i 1 min det sög! P.S frisellus hur gammal är du igentligen? :huh: Man kan inte spela ett spel i en minut och säga att det suger. jag håller med dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Ja, det är ju P12... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Alol Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Finns ett spel med det är inget MMORPG som du vill ha. Oblivion IV: elder scrolls passar bra med det mesta du vill men det är inget MMORPG och man kan inte välja om man ska vara god eller ond. jag vet har spelat det men där kan man inte köpa möbler till huset ska köpa fable 2 när jag får xbox 360 Jag har hittat ett spel som uppfyller alla dina krav ^^ HeroDuels lol spelade det i 1 min det sög! P.S frisellus hur gammal är du igentligen? :huh: Man spelar inte ett spel i 1 minut för att tycka att det är sämst. Du hinner bara få upp menyn på den tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.