FreakyStyley Skrivet 28 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2010 (redigerat) EDIT Redigerat 28 Januari 2010 av Flea Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 28 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2010 prata svenska Det kom från rätt person? Är du blatte eller svenne egentligen? Om svenne så är du 5 år...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 jag vet har spelat det men där kan man inte köpa möbler till huset ska köpa fable 2 när jag får xbox 360 Jag har hittat ett spel som uppfyller alla dina krav ^^ HeroDuels lol spelade det i 1 min det sög! P.S frisellus hur gammal är du igentligen? :huh: Man kan inte spela ett spel i en minut och säga att det suger. kan man visst ! har du testat spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 jag vet har spelat det men där kan man inte köpa möbler till huset ska köpa fable 2 när jag får xbox 360 Jag har hittat ett spel som uppfyller alla dina krav ^^ HeroDuels lol spelade det i 1 min det sög! P.S frisellus hur gammal är du igentligen? :huh: Man kan inte spela ett spel i en minut och säga att det suger. kan man visst ! har du testat spelet? Nej. Men om man spelar det i en minut så kan man ju bara ha kollat. Inte spelat. Men man kan säga att det värkar tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 jag vet har spelat det men där kan man inte köpa möbler till huset ska köpa fable 2 när jag får xbox 360 Jag har hittat ett spel som uppfyller alla dina krav ^^ HeroDuels lol spelade det i 1 min det sög! P.S frisellus hur gammal är du igentligen? :huh: Man kan inte spela ett spel i en minut och säga att det suger. kan man visst ! har du testat spelet? Nej. Men om man spelar det i en minut så kan man ju bara ha kollat. Inte spelat. Men man kan säga att det värkar tråkigt. typ allt man ska göra behöver man köpta pengar för! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schnider Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 Ja, det är ju P12... Och du är pojke tretton år, no difference at all. Har du inget konstruktivt att säga, så låt bli att posta. Tror inte att du hittar ett någorlunda bra spel som matchar in på din beskriving, som är gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 11 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2010 jag vet har spelat det men där kan man inte köpa möbler till huset ska köpa fable 2 när jag får xbox 360 Jag har hittat ett spel som uppfyller alla dina krav ^^ HeroDuels lol spelade det i 1 min det sög! P.S frisellus hur gammal är du igentligen? :huh: Man kan inte spela ett spel i en minut och säga att det suger. kan man visst ! har du testat spelet? Nej. Men om man spelar det i en minut så kan man ju bara ha kollat. Inte spelat. Men man kan säga att det värkar tråkigt. typ allt man ska göra behöver man köpta pengar för! Då kan man inte säga att det är tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 11 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2010 Fiesta Online FTW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 jag vet har spelat det men där kan man inte köpa möbler till huset ska köpa fable 2 när jag får xbox 360 Jag har hittat ett spel som uppfyller alla dina krav ^^ HeroDuels lol spelade det i 1 min det sög! P.S frisellus hur gammal är du igentligen? :huh: Man kan inte spela ett spel i en minut och säga att det suger. kan man visst ! har du testat spelet? Nej. Men om man spelar det i en minut så kan man ju bara ha kollat. Inte spelat. Men man kan säga att det värkar tråkigt. typ allt man ska göra behöver man köpta pengar för! Då kan man inte säga att det är tråkigt. Man kan ju typ inte göra nått! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Det var inte du som ville ha spelet, eller hur? Det var Frisellus så låt honom säga om han tycker det är bra/dåligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.