💬
Logga in
Fuska.se

Playstation Network Eller Xbox Live?

45 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Vilken onlinetjänst utav dessa två föredrar du?

Nivå 0 · Nykomling

Xbox live, Jävligt skön känsla man får när man vet att man betalar för nåt alldeles extra.

Nivå 0 · Nykomling

Playstation Network, orka betala för att spela online för ett spel du har betalat 600kr för.

Nivå 0 · Nykomling

Xbox Live FTW. värt pengarna

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Xbox Live FTW. värt pengarna

Förklara varför... Jag undrar nämligen också. :)
Nivå 0 · Nykomling

Trevliga killar/girls ofc. Bra att man kan prata med folk i party medans man spela (som inte ps3 kan). bra spelkänsla. updates. ladda ner filmer/spel, flashigt :D

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Trevliga killar/girls ofc. Bra att man kan prata med folk i party medans man spela (som inte ps3 kan). bra spelkänsla. updates. ladda ner filmer/spel, flashigt :D

Så all in all betalar ni 600 kronor per år för att kunna skriva när ni spelar?
Nivå 0 · Nykomling

Playstation Network, sen och spela online på PSP är inte helt fel heller. ;)

↗ till inlägget

Du har nog INGEN kunskap när det gäller Playstation Network. Finns något som heter Playstation Home där man kan köra spel medans man snackar med andra via hela världen. Och trevliga killar/tjejer finns det på Playstation Network också. Samt spelkänslan är lika bra.

Nivå 0 · Nykomling

inte bara för de? :S online??? men jag tar hällre Xbox Live (network) änn Ps3 (network). så enkelt är de...

Du har nog INGEN kunskap när det gäller Playstation Network. Finns något som heter Playstation Home där man kan köra spel medans man snackar med andra via hela världen. Och trevliga killar/tjejer finns det på Playstation Network också. Samt spelkänslan är lika bra.

Lol. jag menar. det går inte prata i Party med kompisar medans man spelar spel. Men som jag skrev innan. Tar hällre Xbox Live network ist för ps3 network. Vidare med Ämnet nu.. :)

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

inte bara för de? :S online??? men jag tar hällre Xbox Live (network) änn Ps3 (network). så enkelt är de...

Nej, men eftersom PSN är gratis och den enda uppenbara skillnaden är den

Sen kostar det ju att köpa ett ps3, men men

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Xbox Live, fast jag har inget Xbox 360 längre.

Nivå 0 · Nykomling

Xbox Live, finns mycket mer att kolla in i jämförelse med PSN.

Det kostar men är mkt bättre TYCKER JAG.

Stör mig på folk som säger att live suger för att det kostar, jag menar 500 per år är inte dyrt.

Nivå 0 · Nykomling

psn för att den kommer bli bättre än xbox live under 2010. dom ska ha premuim account grej om man betalar får man tillgång till cross game chat, betor gratis ps1 spel och mycket mer så psn kommer äga xbox live i år. fast jag är inte säker när funktionen kommer men det måste komma under 2010. och den är bättre för att den är gratis. orka betala för live dom kanske har bra tjänst men online spelandet kostar ju dom kunde göra som sony ha gratis online och ta betalt istället för cross game chat eller nåt annat. och snart kommer video store till eu hoppas jag då får man tillgång till videos man kan hyra filmer och köpa filmer.

Senast ändrad:

13 Jan 2010
Nivå 0 · Nykomling

Efter vad jag har povat, halo 3 på xbox live är det värt det.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

psn för att den kommer bli bättre än xbox live under 2010. dom ska ha premuim account grej om man betalar får man tillgång till cross game chat, betor gratis ps1 spel och mycket mer så psn kommer äga xbox live i år. fast jag är inte säker när funktionen kommer men det måste komma under 2010. och den är bättre för att den är gratis. orka betala för live dom kanske har bra tjänst men online spelandet kostar ju dom kunde göra som sony ha gratis online och ta betalt istället för cross game chat eller nåt annat. och snart kommer video store till eu hoppas jag då får man tillgång till videos man kan hyra filmer och köpa filmer.

Och mycket av det ni PS3 spelare kommer få betala för finns redan på 360. Men vänta. Då kostar det ju :( Då måste ni betala för allt det där. Suger inte PSN då med eller?
Nivå 0 · Nykomling

I själva verket så är ju xbox live gratis, men ska man ha guld så kostar det 400 per år vilket det lätt är värt.

Det som gör xbox live bättre i sig är väll att fler har det och spelen är bättre.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

I själva verket så är ju xbox live gratis, men ska man ha guld så kostar det 400 per år vilket det lätt är värt.

Det som gör xbox live bättre i sig är väll att fler har det och spelen är bättre.

Det där är din egen åsikt, du får det nästan att låta som ett faktum. Det som gör Xbox Live bättre är mer funktioner, marketplace content och den "logiska" uppbyggnaden. PSN känns väldigt stelt och opersonligt enligt mig. För mycket tid och krångel går åt bara för att skicka ett enkelt meddelande medans man spelar.

Nivå 0 · Nykomling

Xbox Live var bättre förut, innan de bytte utseendet och gav det en barnslig känsla (imo), det gamla Xbox Live tycker jag var bättre att navigera i och gilla.

PSN har jag aldrig haft problem med, fast också haft tålamod med, Sony förbättrar det mer och mer och det blir bättre och bättre, och fortsätter i den riktningen.

Nivå 0 · Nykomling

PSN. Xbox live betalar man för, vilket drar ner poängen riktigt mycket. På PSN kan man köpa spel, ladda ner demos, köpa till saker till sina spel, prata med kompisar, partys osv. Nu vet jag inte vad xbox live kan, men det kan inte vara mycket mer än så.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in