OpeningTitles Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 Har 94%EP men jag failar på alla specs på dom jag rushar GRR:( Vinne, vad är EP till egentligen? Bättre drops eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 26 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 När pvp först kom ut så fanns det ingen EP utan dropsen va helt random. Då klagade många på Jagex om att dropsen va dåliga(lol?) då la dom till EP, ju längre du riskar 25k i F2P(75k i P2P) så får du högre ep. EP ökar alltså chansen att få bättre loot/drop/w.e man vill kalla det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 När pvp först kom ut så fanns det ingen EP utan dropsen va helt random. Då klagade många på Jagex om att dropsen va dåliga(lol?) då la dom till EP, ju längre du riskar 25k i F2P(75k i P2P) så får du högre ep. EP ökar alltså chansen att få bättre loot/drop/w.e man vill kalla det. Vad snackar du om? EP har alltid funnits. Det var bara inte synligt innan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 26 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Nej, det har inte alltid funnits, det kom när dom klagade på dåligt loot och då ändrade Jagex det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 Det har faktiskt alltid funnits, saken är den att man hade olika teorier om t ex 30 minuter = värt en poäng i pvp. Så de var bra.. Plus det var bättre innan med, jag fick en Dragon full helm i gamla pvp, var easter glitch den tiden :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg