dahabow Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 (redigerat) Ny låt ! Norden - Du är i mitt hjärta Lyssna här : http://www.youtube.com/watch?v=UKMQEnfKbPM Ladda ner här : http://www.speedshare.org/download.php?id=977C352111 Låten handlar om att jag älskar en tjej ,men jag vet inte vem hon är eller ngt Liksom jag vet att hon finns och hon är underbar på ngt sätt men har inte träffat henne än Om ni förstår ? :) Shuu <3 Redigerat 14 Januari 2010 av Norden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Har du gjort låten själv? Annars tycker jag tråden är onödig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dahabow Skrivet 14 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Ja de har jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Ja de har jag Välskriven låt. Har inget att klaga på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dahabow Skrivet 14 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Tackar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SnowppeN Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Bra låt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dahabow Skrivet 14 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Bra låt! tack ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonneh Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 tummen upp ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dahabow Skrivet 14 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 tummen upp ^^ Tackar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Saknar känsla, men musiken är godkänt komponerad. Se om du inte får tag i en bättre mic också :) Annars var det ju Okej - Men kan göras bättre :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dahabow Skrivet 14 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Saknar känsla, men musiken är godkänt komponerad. Se om du inte får tag i en bättre mic också :) Annars var det ju Okej - Men kan göras bättre :) Okej (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sara91 Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Va bra :thanks: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.