Gäst DarkLight Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 (redigerat) Ja, jag vill ha en till PS3 handkontroll. Den ska vara i bra skick och den skall verkligen inte vara sönder om jag får den! Ska vara en Sixaxis handkontroll, den gamla dvs! Lägsta bud: 300-399 kronor. Redigerat 15 Januari 2010 av DarkLight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Flyttar till Köp & Sälj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Flyttar till Köp & Sälj. Ingen som är intresserad av att ge bort en kontroll? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Kanske vore trevligt för säljaren att veta om du vill ha en Sixaxis eller en Dualshock 3 kontroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Om han nu inte vet om det så är det.. Dualshock 3 - Skakfunktion + Sixaxis Sixaxis - Sixaxis Dualshock 3 är den nya versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Ja, jag vill ha en till PS3 handkontroll. Den ska vara i bra skick och den skall verkligen inte vara sönder om jag får den! Lägsta bud: 300-399 kronor. Varför köper du bara in en ny? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Lägg på en liten peng så får du en helt ny istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 (redigerat) Lägg på en liten peng så får du en helt ny istället. Nja, 500 kronor är lite för dyrt tycker jag. Vill inte spendera en 100 lapp mer än vad en kontroll jag vill ha skall kosta. @ Noddles: Därför att det säkert finns billigare, om någon säljer. @ Draghon: Så, nu är det redigerat. Redigerat 15 Januari 2010 av DarkLight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 (redigerat) http://www.tradera.com/search/result.aspx?...amp;x=0&y=0 Redigerat 15 Januari 2010 av Sidney Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 http://www.tradera.com/search/result.aspx?...amp;x=0&y=0lol, du skrev dualshcok 3 :) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Söker på dualshock 3, men i länken står det ändå dualshcok 3. Ändrade länken manuellt och nu ska det va rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.