Lillasyst3r Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Skrivet 26 Januari 2010 Vad är raffa :S Recruit a friend!
fishhouse Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Skrivet 16 Februari 2010 Jag är sugen på RAF! Kan erbjuda dig allt betalt till charen, guldvis dvs. Betalar duelspecc, mount, epic ground och epic flying skill. Har dock lite krav; Du måste vara aktiv (förstår om du har skola och sånt) Du måste måste stå för det nya accountet. Vi kommer att vara Horde på servern Grim Batol! Om du är en bra spelare blir du invite till min endgame guild som jag är GM för men det är upp till dig om du vill eller inte! Adda msn; [email protected] om du är intreserad!
Tonfisksallad Skrivet 6 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 6 Mars 2010 Jag är sugen på RAF! Kan erbjuda dig allt betalt till charen, guldvis dvs. Betalar duelspecc, mount, epic ground och epic flying skill. Har dock lite krav; Du måste vara aktiv (förstår om du har skola och sånt) Du måste måste stå för det nya accountet. Vi kommer att vara Horde på servern Grim Batol! Om du är en bra spelare blir du invite till min endgame guild som jag är GM för men det är upp till dig om du vill eller inte! Adda msn; [email protected] om du är intreserad! Om jag ska stå för de nya accet så raffar jag hellre med min RL kompis...
Ryssfemma Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Skrivet 7 Mars 2010 Jag är sugen på RAF! Kan erbjuda dig allt betalt till charen, guldvis dvs. Betalar duelspecc, mount, epic ground och epic flying skill. Har dock lite krav; Du måste vara aktiv (förstår om du har skola och sånt) Du måste måste stå för det nya accountet. Vi kommer att vara Horde på servern Grim Batol! Om du är en bra spelare blir du invite till min endgame guild som jag är GM för men det är upp till dig om du vill eller inte! Adda msn; [email protected] om du är intreserad! Om jag ska stå för de nya accet så raffar jag hellre med min RL kompis... Gör det då, det kostar 150kr.. Det är logiskt att man hellre raffar med en polare då ingen över Internet vill vara den som blir recruitad.
Rekommendera inlägg