Hoppa till innehåll

Info Om Din Char!


Nittionio
 Dela

Rekommendera inlägg

Tänkte att jag kunde starta en tråd där vi kan visa upp våra characters, och berätta lite allt möjligt om dem. Jag kan börja med min Druid!

 

Levlade upp min Druid lagom till WotLK skulle komma. Körde lite arena innan WotLK släptes men efter några veckor när WotLK kom satt jag igång att levla min druid! Tog 80 tio dagar efter realesen på WotLK, och började geara lite i HCes. Blev kickad ur min guild dirr för jag gick inte hittade ingången till naxxramas på min första raid! (Obs, ingen berätta att den var i luften lolol)! Applyade till en ny guild, där jag progressade i Naxxramas 25man och jag var facktiskt i guilden nio månader (Vilket var defenetift ett nytt rekord).

 

Jag lämnade den pga ppls släppte fokus och kom inte till raidsen. Jag och officerna (Var själv en classleader) bestämde oss för att Faction Changea till Horde! Vi skapade en guild där, som floppade totalt. Disband efter 2 veckor och jag hade ingen aning om vad jag skulle göra då :D Men då såg jag i trade recruitment message, och applya till guilden. Kom in, och såg att mina förra guildies (officerna från min gamla guild) hade precis joinat där med, så allt blev gött ändå till slut. Vi körde Ulduar 25man HMs och ToC25 normal. Var runt Oktober skulle jag tro 2009.

 

Guilden bestämde sig för att merga med en annan guild och ta tio av dem bästa i var guild, och sån tur var, kom jag med! Vi började vår första kväll med att ta ner Algalon10, som gjorde ett lyft för guilden genast! Sen dess har jag varit med samma guild. Vi har clearat Naxxramas, Ulduar 10 och 25 alla HMs för Protodraksen och dödat algalon i båda. Vi har clearat Toc10/TogC10 (Tribute To Insanity) och ToC25/TogC25! ICC10 och ICC25 förutom Professor vilket blir denna veckan antar jag! Sen såklart Malygoz/Onyxia/Sartharion..

 

Tänkte linka min Armory Link så ni kan få se min Tauren Druid! 5765 GS ~

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...nd&cn=Mokhz

 

Syftet med denna tråden är inte att skryta! Nej, jag vill bara se hur det ser ut för WoW spelarna på Fuska! :D

Redigerat av Nittionio
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjaa, startade min warrior Svenstomp, i april 2008, tog ett jävla tag innan jag var lvl 70. Var det någon månad innan WoTLK kom, var värdelös i TBC dock. Tog 6 dagar att nå 70-80. Tog ca 1 timme innan jag wipade i Naxx... Jaao, tog ett jävla tag innan jag körde "seriöst" i PvE, sprang runt i Heroic Strike arms PvP specc när jag raidade. Migrade till stormscale, var guildlöss 90% av tiden, migrade tillbaka och joinade min Levling guilds Mainguild (Var en andra guild för alts/Kompisar/folk som bara chillade). Var deras bästa DPS i typ 6 månader, sedan, vettefan. Aja var i guilden i typ 6 månader, sedan lämnade jag för att joina en kompis raiding guild, helsvensk. Som sedan mergade med en annan helsvensk guild som vi körde Ulduar25 ihop med, Var i den guilden typ, 4 månader sedan disbandade den. Vi hade 3 grupper TotC10 (2 maingrupper, 1 alt grupp), TotGC10 Tribute to Mad skill, TotC10, första bossen i TotGC25. Har hoppat runt i random p12 guilder med värdelösa spelare i sedan i november då den disbandade. Är atm i en ganska helt OK guild. Är dock inactive atm, ganska mycket i skolan...

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...mp;cn=Svenstomp

armory, dock i PvP gear (Och PvE specc)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nice char! Tips, om du bryr dig om PvP gearet, gemma ist Armor pen/STR och skit i stamina och resi! :D Men inte dålig char iaf!

 

Finns det någon annan som vill visa upp sin char då? :D

Detsamma :>

 

Men jag tog Resi för att försöka nå 600 som behövs, och tog Stamina för, det var det enda jag hade :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hm, började i slutet av 2006 (en månad före TBC) med en gnome rogue, hann bli 31 innan släppet och tog sedan en paus för att spamma med draeneis/belves etc, men återupptog det några dagar senare. Blev 60 efter ungefär 4 månader och joinade en casual guild (Selfrighteous) för att inte missa ut helt på raidsen 60 erbjöd, men återgick till levlandet efter några veckor. Blev 70 vid sommaren någon gång och joinade Demon Blade för att börja med Karazhan, clearades efter några månader och vi fortsatte med SSC/TK.

Började med arenas just när systemet släpptes, i början av 2007, kom till typ 1650 rating eller så, men lyckades spara ihop till merciless mainhand/offhand. Slutade innan BT/hyjal släpptes och startade med en undead rogue på samma server, blev 70 efter några månader och började PvPa till en början. Joinade ett guild som höll på med SSC/TK och lyckades cleara allt förutom Vashj och Kael'thas, men började iaf med BT och Hyjal strax efter. Runt här hade jag och min partner skaffat vengeful vapen som mer eller mindre var best in slot för tillfället. Vi hade hunnit komma ungefär halvvägs i BT och 4/5 i Hyjal och hade ungefär best in slot gear när jag vart bannad utan uppenbar anledning, lyckades inte ta tillbaka accountet.

Efter en dryg paus på en halv månad började jag med en druid på samma server, blev 70 och eh det var väl det, sen kom WotLK efter några månader och jag började med en death knight, fortfarande på samma server, men när jag blev 80 visade det sig att typ halva servern hade flyttat pga. den nyinventerade RP -> PvP/PvE funktionen, så jag bytte server och joinade ett guild (detta drygt en vecka efter wotlks release) och clearade Naxxramas samt OS på ett par dagar, lite efter även EoE. Detta följdes av månader av meningslöst raidande och grindande, joinade en annan guild och började med Ulduar, som till en början var löjligt bra, men efter ungefär 4 dagar blev söndernerfad tills den var ungefär lika svår som Naxxramas, från att whipa på Ignis en ungefär timme till att cleara upp till Vezax på en kväll. Slutade spela strax innan releasen av vad nu arenaraiden heter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ah okej. Aja, WoW är alltid roligt sålänge det varar. Jag hade ett break också efter att alla mina polare slutat spela, men senare började jag igen. Dock är det mkt waste of time. Har slösat ca 150-200days på alla mina chars under tiden jag spelat. Kunde blivit hur jävla grym som helst på något annat jag har glädje av senare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Började spela nån gång i Oktober 2008, levlade en hunter till 58, sen vart det för tråkigt och började med en DK som kom till lvl 73. I April slutade jag spela för gott att spela WoW(trodde jag :rolleyes: )

 

I december 2009 såg jag trailern till Cataclysm och två av mina kompisar hade börjat spela igen så jag var sugen att spela. Jag köpte ett gamecard och tog bort alla gamla gubbar på mitt acc och gjorde en Paladin som just nu är på lvl 78. Är med i en mer pratsam guild som bara är för skoj inte raiding och sånt. Men det blir väl nån raiding guild när man når lvl 80 ;)

Sen får man se hur det går ^^

Redigerat av Mikhaela
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://armory.wow-europe.com/character-she...rage&n=Burf

 

Dingade 80 i slutet av oktober, puggade en hel del och skaffade gear. Joinade en svensk raidingguild och körde Toc25. Guilden föll samman och sedan joinade jag Twin Emperors. Fick snabbt ganska mycket gear i ICC och nu är jag top 10 av de bästa paladintanksen på servern gearwise.

 

Finns inte så mycket att säga tbh.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Började någon när tbc just kommit ut, hade 9000 ms och hackade fram, men jag hade kul. Fixade internet och fick normalt ms. Drog upp en hunter till 70, deletade den och drog upp en warrior till 70, tankade. Drog upp en priest till 70, healade. Sen kom Wotlk. Drog upp en dk till 80, tankade. Drog upp en paladin till 80, healade och tankade. Drog upp 70 Warriorn till 80, tankade. Drog upp 70 Priesten till 80, healade. Ville ha en dps, så drog upp en Druid till 80, dps. Kör mest pvp på paladin och priesten. Gearar upp druiden i random hcs för att sola Anzu för Ravenlord. Warriorn har naxx10 gear, Paladinen har relentless furious gear, priesten har furious och t9 gear(triumphs) och druiden har rare - epic gear. DKn sitter fortfarande på naxx10 gear, aldrig orkar spela den efter jag fick upp min pala.

 

Är nu the best paladin in the world. Skillwise.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://armory.wow-europe.com/character-she...rage&n=Burf

 

Dingade 80 i slutet av oktober, puggade en hel del och skaffade gear. Joinade en svensk raidingguild och körde Toc25. Guilden föll samman och sedan joinade jag Twin Emperors. Fick snabbt ganska mycket gear i ICC och nu är jag top 10 av de bästa paladintanksen på servern gearwise.

 

Finns inte så mycket att säga tbh.

Verkligen? o.O Riktigt kass gearade palas på din server då om du är top 10 gearwise.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...