Gäst DarkLight Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 Ja, jag har köpt ett domännamn till mitt forum och betalat via faktura. Och jag fick inte fylla i något att jag skulle byta min domän från en till en annan. Bara två E-mail's där det står kostnad och så.. Hur byter jag domännamn nu när jag betalat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 Ja, jag har köpt ett domännamn till mitt forum och betalat via faktura. Och jag fick inte fylla i något att jag skulle byta min domän från en till en annan. Bara två E-mail's där det står kostnad och så.. Hur byter jag domännamn nu när jag betalat? Du måste ändra både i en kontrollpanel som du ska ha någonstans på sidan där du beställde ditt domännamn och på ditt forum i admin kontrollpanelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 Ja, jag har köpt ett domännamn till mitt forum och betalat via faktura. Och jag fick inte fylla i något att jag skulle byta min domän från en till en annan. Bara två E-mail's där det står kostnad och så.. Hur byter jag domännamn nu när jag betalat? Du måste ändra både i en kontrollpanel som du ska ha någonstans på sidan där du beställde ditt domännamn och på ditt forum i admin kontrollpanelen. Va?! Går det inte bara att beställa domän? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.