Nissebils Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Tja! jag tänkte bara tipsa om ett ganska kul textbaserat onlinespel! man måste kunna ganska mycke engelska och det är inte kul om man inte kan engelsa för det är många skämt som är på engelska! Några skämt som är med det finns ett monster som heter "baseball bat" som betyder baseball slagträ men det är en flygane baseball med fladdermus vingar :lol: i staden man kan vara i så står det "Right side of the track" och "Wrong side of the track" Testa själv! det är ganska kul! kingdomofloathing.com P.S Jag är en Disco Bandit som heter flayer4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 Jag ska testa det. //ZeRoZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Inte så kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 18 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 Inte så kul spelare det inte just nu men det är kul skämt måste du hålla med om! läs texten så är det kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GrunMatare Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Inte så kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.