drill Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 (redigerat) behöver hjälp med spelet turok 2 det laggar mycket nästan hela tiden inte när jag börjar spela men sen efter nån halvtimme så börjar det lagga så att man inte kan kontrollera nånting. står nånting om nån fil glide dll exe kan inte hittas när jag ska starta spelet står att jag ska installera om har gjort det funkar inte bättre för det. Redigerat 19 Januari 2010 av drill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 patcha det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drill Skrivet 19 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 vad betyder det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 vad betyder det? http://lmgtfy.com/?q=Turok+2+Seeds+Of+Evil+patch Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.