Darkdevil Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Mitt Symantec Endpoint protection varnar hela tiden att jag har trojaner och lite annat smått och gott på datorn, det står att de har satts i karantän men jag vill bli av med dom helt och hållet, det är lite drygt eftersom att virusprogrammet varnar lite då och då även fast filerna är satta i karantän. Och när jag viruscannar datorn så hittar den inga virus alls. : S Finns det något annat bra och gratis virusprogramm man kan testa med? (Jag har norton på en skiva men det gick inte att ha både norton och symantec samtidigt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drill Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 noadware 5.0, o malwerebytes glömde skriva avast funkar inte heller med norton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Synmatec? Det är kopplat till Norton Antivirus, va? Själv har jag Norton Antivirus och den är väldigt bra. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 19 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Synmatec? Det är kopplat till Norton Antivirus, va? Själv har jag Norton Antivirus och den är väldigt bra. =)Mjo Symantec och Norton är kopplade till varandra på något höger. Jag laddade ner Malewarebyte och det verkar fungera bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drill Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 gutt att höra darkdevil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.