Ankdamm Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 (redigerat) Man kan nu ändra färg på sin Abyssal Whip. För att göra detta måste du gå till Barbarian assualt och spendera 50 Attacker/Defender/Healer/Collector points. Det finns 4 olika färger: Vit, Blå, Gul och Grön. Vilken är er favorit? Min är iaf. blå. Redigerat 19 Januari 2010 av SnuffZieZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 (redigerat) Ska testa senare, har verkligen tröttnat på Barbarian Assault efter att jag spenderade 10 timmar (sammanlagt) där för att fixa en torso. Rätt onödig uppdatering imo. Redigerat 19 Januari 2010 av Jote Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 19 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Ska testa senare, har verkligen tröttnat på Barbarian Assault efter att jag spenderade 10 timmar (sammanlagt) där för att fixa en torso. Mjo, man blev lite besviken när dem tog bort strength bonusen på Fighter Torso. Det tog ju faktiskt 10 timmar av hårt slit och tålamod för att få den, sen slänger dem bort Strength bonusen :-( Men nu när man får Agility exp bonus när man laddar upp "charges" i ett horn blev jag lite sugen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 (redigerat) Tja. Blå e också min favoritfärg. Men dom ska faktiskt ändra tillbaka strength bonusen om man tar en look på forumen. EDIT: Dom ändrade tillbaka den. Redigerat 19 Januari 2010 av Vinne12 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 19 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Tja. Blå e också min favoritfärg. Men dom ska faktiskt ändra tillbaka strength bonusen om man tar en look på forumen. Yep, dem har fixat tillbaka bonusen :-) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Jag vill gärna byta färg på min whip, men är så dålig på barbarian assault. :-/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 19 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Jag vill gärna byta färg på min whip, men är så dålig på barbarian assault. :-/ Det är bara 50 points, det skaffar man på 1 wave. Spelar ingen roll om man är dålig :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Jag vill gärna byta färg på min whip, men är så dålig på barbarian assault. :-/ Det är bara 50 points, det skaffar man på 1 wave. Spelar ingen roll om man är dålig :rolleyes: Jo men själva spelet suger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Vita färgen passar Whip tycker jag:= Tänkte fixa det på min main :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg