SnowppeN Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Hejsan svejsan osv. Jag skulle vilja köpa ett pokemon spel till Nintendo DS. Och jag undrar vilket NI rekommenderar :) Tacksam för alla svar. Tack i förhand ;D Mvh /// SnowppeN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Jag förstår inte varför alla skriver i NDS forumet när det finns ett helt pokémon forum... onT: kanske Platinum, men jag skulle rekommendera att vänta tills HG och SS kommer ut ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SnowppeN Skrivet 19 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Jag förstår inte varför alla skriver i NDS forumet när det finns ett helt pokémon forum... onT: kanske Platinum, men jag skulle rekommendera att vänta tills HG och SS kommer ut ^_^ Tack :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HoOhFire Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 jag tycker som andra killen heart gold/soul silver äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 jag tycker som andra killen heart gold/soul silver ägerHur vet du det när spelet inte släppts än? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Fel forum, flyttas... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 jag tycker som andra killen heart gold/soul silver ägerHur vet du det när spelet inte släppts än? Har släppts i Japan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Hade jag varit du hade jag köpt ss för silver var bättre än guld! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Hade jag varit du hade jag köpt ss för silver var bättre än guld!På vilket sätt? Pokémon(arna) i Guld är lugnt mycket coolare. Arcanine ftw, Ninetales är blää. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SnowppeN Skrivet 21 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 HG och SS kommer ut 2010-03-31 (på cdon.com) och jag behöver spelen innan sportlovet. (Vet inte vilket datum sportlovet är xd) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 Sportlovet är v.8 eller v.9, olika på olika skolor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 (redigerat) HG och SS kommer ut 2010-03-31 (på cdon.com) och jag behöver spelen innan sportlovet. (Vet inte vilket datum sportlovet är xd)Kommer ut 26:e mars, enligt officiella källor. När sportlovet är varierar beroende på var du är någonstans. Om det är vecka 9 eller senare är det efter HGSSs release. EDIT: fail Redigerat 21 Januari 2010 av JosJuice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg