Undead Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 Pokemon: Explorers of Time/Darkness. Gillar det mest av mina pokemon spel, nog för att jag inte spelar ofta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eso Skrivet 11 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2010 jag tycker att pokemon HG/SS äger! man kan också åka till regioner (typ exempel sinnoh, heon och kanto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 11 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2010 man kan också åka till regioner (typ exempel sinnoh, heon och kantoJag dog igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 man kan också åka till regioner (typ exempel sinnoh, heon och kantoJag dog igen. och med det menar du att man inte kan åka till dom regionerna eller ? xD antar att man bara kan åka till Kanto som i Gold men det är bara vad jag tror :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Rätt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Hur ofta kan du dö? XD Aja, Ta vad du känner för Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Man kan inte bara åka till Kanto i heart gold & soul silver det är omgjort från guld & silver nu kan man även åka till Johto så det blir dubbelt så många gym och dubbelt så många elite four!! så dö inte nu. tror ni mig inte kolla serebii.net Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Är du helt jävla trög? Man startar ju i Johto för helsike... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 nu kan man även åka till Johto Jag dog. och dubbelt så många elite fourNu dog jag verkligen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Jag vet men hade inte läst så noga av frågorna där uppe + råka skriva johto istället för Kanto sry för det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 (redigerat) Man kan inte bara åka till Kanto i heart gold & soul silver det är omgjort från guld & silver nu kan man även åka till Johto så det blir dubbelt så många gym och dubbelt så många elite four!! så dö inte nu. tror ni mig inte kolla serebii.net Jag vet men hade inte läst så noga av frågorna där uppe + råka skriva johto istället för Kanto sry för det Hmm, kunde man inte göra det i G och S också? Redigerat 15 Februari 2010 av loopen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 nej inte i Kanto va asså i oginalen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg