zorrax Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 Som rubriken säger. Jag behöver öppna upp musen men där är inga skruvar? hur fan ska jag göra xD? köpte den för ngn månad sen så det verkar ju skumt att knappen slutat funka nu till 100%. (har ej slått på den om ngn tror det) E det ngn som har en aning om hur man öppnar upp skruvlösa möss ;o? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 Byt ut den helt enkelt... Annars kan du prova dra bort skalet eftersom många möss ( iallafall som jag vet ) har knappar som sitter fast vid en liten hållare typ. Du kan lägga ditt skalet gen om musen inte förstörs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zorrax Skrivet 21 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 Byt ut den helt enkelt... Annars kan du prova dra bort skalet eftersom många möss ( iallafall som jag vet ) har knappar som sitter fast vid en liten hållare typ. Du kan lägga ditt skalet gen om musen inte förstörs... hitta en lurig hemsida. finns en skruv gömd under tassen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 Byt ut den helt enkelt... Annars kan du prova dra bort skalet eftersom många möss ( iallafall som jag vet ) har knappar som sitter fast vid en liten hållare typ. Du kan lägga ditt skalet gen om musen inte förstörs... hitta en lurig hemsida. finns en skruv gömd under tassen.. Hehe, okej lycka till att fixa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.