Encoder Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Skrivet 22 Januari 2010 Tjenare går det eller? Att byta grafikkort på en bärbardator? För att jag har pengar till ett bättre. Den här bärbara har jag. Citera
Sidney Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Skrivet 22 Januari 2010 Det är klart det går men det är riktigt dyrt och krångligt. Har för mig att jag hört att det nästan är billigare att köpa en helt ny dator i såna fall. Citera
ArgSnickare Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Skrivet 22 Januari 2010 Som Sidney säger, det blir väldigt dyrt och det är inte helt lätt. Citera
KalphiteQ Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Skrivet 22 Januari 2010 Det skulle bli ett helvete att byta grafikkort i en bärbar dator, de flesta går heller inte att öppna bara sådär. Du får nog ta att köpa en ny bärbar dator, trots att jag är emot de såkallade "bärbara" datorerna. Citera
Encoder Skrivet 22 Januari 2010 Författare Rapport Skrivet 22 Januari 2010 Okej, Jag köper en stationär dator :P Citera
ArgSnickare Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Skrivet 22 Januari 2010 Det skulle bli ett helvete att byta grafikkort i en bärbar dator, de flesta går heller inte att öppna bara sådär. Du får nog ta att köpa en ny bärbar dator, trots att jag är emot de såkallade "bärbara" datorerna. Haha, håller med dig där :P Okej, Jag köper en stationär dator :P Gör det, mycket mer värt pengarna :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.