ImbazFuhrer Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Köpte det officiella Sony PS3 headsetet idag och undrar hur man registrerar det för att kunna chatta. Jag vet att det finns inne på inställningar, men kan inte hitta det. Jag har laddat den fullt, inga problem där iaf. Vore tacksam för svar, ZaaalZaa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 hmm ska se om man kommer ihåg detta, inne på inställnigar nånstans så kan man välja ljudenheter å sen sök efter enhet eller liknande sen när den söker så håller man in knappen elr nåt på headsetet :P prova dig fram lite, det fick jag göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 23 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Okay, ny dag nytt försök... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 ^ Vet inte vad det är för headset men det borde nog ha stått i manualen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 24 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 Jaja, det ordnade sig nu,det var enklare om man stoppade in USB sladden i själva headsetet och INTE laddningstället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 24 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 (redigerat) ^ Vet inte vad det är för headset men det borde nog ha stått i manualen.. Sonys egna headset. Edit: Stavfel. Redigerat 24 Januari 2010 av ZaaalZaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.