💬
Logga in
Fuska.se

Mw2, Steam Funkar Inte

13 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Tja tjao,

Här omdan spelade jag Mw2, och då hackade jag med fusk för jag skulle testa om det gick för jag såg några som gjorde dä lite på youtube. men helt plötsligt stängde hela mitt steam account ner, asså så jag kan varken spela på singerplayer elr multi, för steamen måste ju vara på, men om jag gör en ny steam så kan jag ju ändå inte spela Mw2 för spelet är ju redan aktiverad. VAD SKA JAG GÖRA????????? hjälp

Varje gång jag ska logga in på steam så står det att kontot inte finns elr typ har tagits bort hjälp mig snälla :)!!! :(

post-91262-1264263028_thumb.jpg

Du har blivit bannad för du körde på en VAC säkrad server?

Nivå 8 · Veteranfuskare

JA! En mindre cheater :D

On topic: Vänta och se :o

Nivå 2 · Novis

haha rätt åt dig

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5

vadå vänta och se ?:o

24 Jan 2010
Nivå 8 · Veteranfuskare

Om du fuskade så är det rätt åt dig!

Det finns nog inte så mycket att göra. Du får väl köpa nytt MW2 :).

Fail hacking hahaha

Nivå 2 · Novis

Du har blivit utsatt för nätfiske, det fanns en keylogger i den filen. Lycka till.

Nivå 6 · Fuskare

1. Du hackade.

2. Du blev bannad.

3. Ledsen? Skyll dig själv.

4. Köp ett nytt och hacka inte.

29 Jan 2010
Nivå 6 · Fuskare

Jag tror att du glömt password :)

Kör request password/lost password.

Nivå 3 · Lärling

Nej han har blivit hackad, inget har med fusket att göra mer än en keylogger som låg i den precis som sneekern sa. Gud vad alla failar på att svara här... http://img222.imageshack.us/img222/8530/55ms9.gif

Kolla lite mer på bilden så står det inte att det är "Disabled" utan fel lösenord och det betyder KEYLOGGAD!

Enda du kan göra är secret question eller skicka in en kod som du aktiverade spelet med till steam med namn osv så kommer de fixa det på ca en vecka.

Tryck på hämta förlorat konto när du ska logga in och om du har aktiverat din mejl kan du bara skicka tillbaks PWt dit då hackern inte kan ändra den.

Har du inte aktiverat din mejl är du fail och måste skicka in en av koderna som jag sa. ;)

Senast ändrad:

30 Jan 2010
Nivå 2 · Novis

Du har troligen blivit hackad maila till steam och fråga.

//ZeRoZ

31 Jan 2010
Nivå 4 · Lärling

Haha fail! Jag har prövat på hacks och anledningen till det är för att det själv fills hackare runt och man vill fasen inte ha någon låg K/D så det är bara att fixa med det (; själv har man inte blivit bannad, man ska alltid kolla efter nya hacks varje dag och se till så att dom inte är detected (;

1 Feb 2010
Nivå 6 · Fuskare

Men nu var det så att han inte hackade, utom han blev HACKAD.

Good game, son.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in