Bojje Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 kan variera just nu är det pokemon diamond och pearl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Jag tror HeartGold/SoulSilver kommer bli riktigt bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 pokemon heart gold<33333333 sen hur jag har fått tag på det ska vi inte prata om. BTW det är inte japanska xDNu sitter du och ljuger lille pöjk.Om du hade laddat ner det skulle det varit på japanska. Det finns heller ingen patch som översätter spelet helt till engelska. Om du nu inte är en sådan som får spelet i förtid (vilket jag tvivlar starkt på) är du bara en lögnare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 När skulle den lanseras till USA? Någon som vet eller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darksage Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 När skulle den lanseras till USA? Någon som vet ellernågånstans i mars,april Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 14:e mars. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Pokémon Red. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Som sverige då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 (redigerat) pokemon heart gold<33333333 sen hur jag har fått tag på det ska vi inte prata om. BTW det är inte japanska xDNu sitter du och ljuger lille pöjk.Om du hade laddat ner det skulle det varit på japanska. Det finns heller ingen patch som översätter spelet helt till engelska. Om du nu inte är en sådan som får spelet i förtid (vilket jag tvivlar starkt på) är du bara en lögnare. haha jag sa aldrig att det är 100% engelska det är ca 70% engelska. Jävla tönt Redigerat 2 Mars 2010 av Link1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Som sverige då?I Sverige släpps det den 26:e. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 (redigerat) pokemon heart gold<33333333 sen hur jag har fått tag på det ska vi inte prata om. BTW det är inte japanska xD Nu sitter du och ljuger lille pöjk. Om du hade laddat ner det skulle det varit på japanska. Det finns heller ingen patch som översätter spelet helt till engelska. Om du nu inte är en sådan som får spelet i förtid (vilket jag tvivlar starkt på) är du bara en lögnare. haha jag sa aldrig att det är 100% engelska det är ca 70% engelska. Jävla tönt HAHAHA jävla tönt, i de patcherna som finns är inga konversationer i spelet översatt, bara menyerna och striderna.70% my ass. EDIT: I usa kommer HG/SS 14 mars, europa får den 26 mars. Redigerat 2 Mars 2010 av EmoNerdChild Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Fire Red och emerald Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg